Przewodnik Antykryzysowy dla Przedsiębiorców
08.04.2020
13:09Marzena
Poradnik klienta usług finansowych
05.09.2018
12:26Piotr Michał
POLUPLPR
Działania pomocowe dla klientów
08.04.202014:24
Andrzej
Klient indywidualny
09.04.2020
15:18Andrzej
SZCZEGÓŁY ROZWIĄZAŃ DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
W ramach przepisów ustawy tzw. Tarczy 4.0, udostępniliśmy możliwość zawieszenia wykonania umowy kredytu, na podstawie której udzielono zarówno kredytów obsługiwanych w ratach jak i kredytów w ROR oraz karty kredytowej.
Możliwość zawieszenia wykonania Umowy kredytu przysługuje Kredytobiorcy który:
a) zawarł umowę z Bankiem przed dniem 13 marca 2020 r., a termin zakończenia okresu kredytowania
określony w umowie przypada po 13 września 2020r.
b) po dniu 13 marca 2020 r. utracił pracę lub inne główne źródło dochodu,
c) złożył pisemny wniosek w placówce Banku.
Maksymalny okres zawieszenia wykonania umowy wynosi do 3 miesięcy.
W okresie zawieszenia wykonania Umowy kredytu Kredytobiorca nie jest zobowiązany do dokonywania płatności wynikających z Umowy kredytu, z wyjątkiem opłat z tytułu ubezpieczeń powiązanych z umową,
Wniosek o zawieszenie wykonania umowy - Klient Indywidualny- link
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego z pracownikami Banku Spółdzielczego w Zgierzu.
Klient instytucjonalny Tarcza PFR 1.0
09.04.2020
15:18Andrzej
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2021 r.
Jednocześnie przypominamy, że w przypadku, gdy Umowa została podpisana przez właściciela firmy lub jednoosobowego reprezentanta firmy, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:
•pełny odpis z KRS lub
•wyciąg z CEiDG
pobrany na dzień dostarczenia dokumentów do Banku.
W przypadku gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według KRS lub CEiDG lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie do Banku oprócz aktualnego/pełnego odpisu z KRS lub wyciągu z CEiDG również Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.
Pełnomocnictwo albo Oświadczenie należy podpisać elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Należy pamiętać, że:
1.Pełnomocnictwo musi być podpisane z datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku
o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności Pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych.W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego Pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
2.Oświadczenie musi zostać podpisane po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono Pełnomocnictwa osobie wnioskującej.
Pełnomocnictwo/Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według KRS lub CEiDG.
Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
1) W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
• za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek UMOCOWANIE BENEFICJENTA do Tarczy Finansowej PFR,
• na adres mailowy: pfr@bszgierz.pl
2) W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
• osobiście w placówce Banku,
• przesłać pocztą na adres: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, ul. Długa 62A, 95-100 Zgierz z dopiskiem "Weryfikacja beneficjentów".
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.
Ponieważ Bank ma obowiązek weryfikacji przedłożonych przez Państwa dokumentów, złożenie ich w Banku winno nastąpić odpowiednio wcześniej.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.
UWAGA !!!!
Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobrał z bazy CEiDG wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawił go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie Beneficjemta do Tarczy Finansowej PFR do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie Umocowanie Beneficjenta do Tarczy Finansowej PFR i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 stycznia 2021 r.
Manual dla Klienta Instytucjonalnego - Wniosek o umocowanie
Bank Spółdzielczy w Zgierzu z siedzibą w Zgierzu, ul. Długa 62A, wpisany pod numerem KRS 0000115917 do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 732 00 21 504; REGON 000502701.
Projekt i wykonanie: Maxus Net Communications