Wprowadzenie nowego systemu bankowości internetowej
Szanowni Państwo,
W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług wprowadzamy w Banku nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej. Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to większa wygoda obsługi, oszczędność czasu i pieniędzy. To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Pragniemy poinformować, że główne prace techniczne będą prowadzone w dniach 04-06 października 2024 r.
W związku z tym wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do godz. 12:00 w dniu 4 października 2024 r.
Dotychczasowy system bankowości elektronicznej będzie dostępny jeszcze do 28 lutego 2025 r. pod dotychczasowym adresem, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku. Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, jednak będzie również możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.
W dniu 4 października 2024 r. (piątek) wszystkie placówki Banku będą czynne dla Klientów do godziny 12:00. Zostanie jednak zapewniona obsługa w zakresie kart płatniczych, dlatego też zapraszamy do korzystania z bankomatów oraz do dokonywania płatności bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych. Jednocześnie zwracamy się z prośbą o wykonanie istotnych przelewów przewidzianych na dzień 7 października wcześniej w dniu 4 października w godzinach działania Banku.
Ważne jest również sprawdzenie czy zostały w bankowości ustawione przelewy, które miały być zrealizowane po 4.10.2024r. (przelewy z datą przyszłą). Takie przelewy nie zostaną automatycznie przeniesione do nowej bankowości. Należy je ponownie zdefiniować w nowej wersji bankowości internetowej.
System Bankowości Internetowej w nowej odsłonie będzie dostępny pod adresem https://ebank.bszgierz.pl od godz. 08:00 w dniu 07.10.2024 r. (poniedziałek). Od tego momentu będzie również dostępna Aplikacja Mobilna na telefony komórkowe, zarówno z systemem Android i iOS. Nowa aplikacja będzie dostępna w sklepach pod nazwą „BS Zgierz”. Dotychczas używana aplikacja BSZgierz Mobile automatycznie przestanie działać.
Przelewy złożone z przyszłą datą (tj. z datą realizacji po dniu 04.10.2024 r.) nie zostaną przeniesione do nowego Systemu Bankowości Internetowej (nie dotyczy to zleceń stałych).
Identyfikatory w systemie bankowości elektronicznej pozostaną bez zmian. Pierwsze logowanie do nowego systemu odbędzie się przy użyciu dotychczasowego identyfikatora oraz kodu SMS wysłanego na podany w Banku numer telefonu komórkowego.
Wszystkie aktualne informacje będą w tym okresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.bszgierz.pl, lub mailowo z adresu: zmiany@bszgierz.pl oraz pod dedykowanym bezpośrednim numerem telefonu 573-006-330. Zachęcamy do śledzenia aktualności publikowanych w witrynie.
W celu zwiększenia wygody obsługi firmowej bankowości internetowej Bank wprowadza trzy możliwości uwierzytelniania się do systemu bankowego:
- za pomocą wiadomości SMS,
- za pomocą nowej aplikacji mobilnej,
- oraz za pomocą certyfikatu kwalifikowanego (posiadanego przez Klienta).
Multimedialna prezentacja możliwości nowej bankowości internetowej znajduje się tutaj: https://media.naszbank.pl/ib/
Mamy nadzieję, że pomimo powyższych niedogodności będą Państwo zadowoleni z wprowadzonych zmian, które pozwolą nam podnieść jakość oferowanych przez nas produktów. W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Więcej informacji:
Internet Banking klienta indywidualnego
Aplikacja mobilna BS Zgierz (Android) - przewodnik użytkownika
Aplikacja mobilna BS Zgierz (Android) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy
Aplikacja mobilna BS Zgierz (iOS) - przewodnik użytkownika
Aplikacja mobilna BS Zgierz (iOS) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy