UWAGA NA WYŁUDZENIA !!! Dowiedz się więcej

Masz pełną kontrolę nad swoimi finansami w każdym czasie

Zamień portfel na telefon !

Funkcjonalność:

  • W celu dokonania transakcji wystarczy przyłożyć odblokowany telefon do terminala płatniczego.
  • Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji, a wyłącznie odblokowania ekranu smartfona.
  • Do korzystania z płatności nie jest konieczne aktywne połączenie z Internetem, co oznacza, że płatności można dokonywać także w takich miejscach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony (np. w podziemiach).

BS Pay to aplikacja, dzięki której możesz płacić za zakupy zbliżeniowo przy pomocy telefonu, w taki sam sposób jak kartą.

Aplikacja umożliwia:

  • Dodawanie, modyfikowanie oraz usuwanie mobilnej karty płatniczej z portfela.
  • Aktywację karty płatniczej – bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku.
  • Czasowe zablokowanie karty płatniczej – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty płatniczej ale nie jesteś przekonany, że trwale ją utraciłeś.
  • Po odnalezieniu karty nie musisz odbierać nowego plastiku – wystarczy że ją odblokujesz za pośrednictwem BS Pay. Czasowa blokada obejmuje transakcje wykonywane kartą płatniczą jak również telefonem.
  • Zablokowanie karty płatniczej – natychmiastowa i nieodwracalna blokada płatności kartą oraz jej odpowiednikiem w postaci tokena do płatności mobilnych w sytuacji np. zgubienia lub kradzieży karty.
  •  Zmianę kodu PIN karty.
  • Włączenie/Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie – funkcja zwiększając aspekt bezpieczeństwa dla użytkowników, którzy nie zamierzają w najbliższym okresie korzystać z płatności zbliżeniowych kartą. W dowolnym momencie, za pośrednictwem BS Pay istnieje możliwość przywrócenia opcji płatności zbliżeniowych. Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie nie spowoduje zablokowania możliwości korzystania z płatności mobilnych.
  • Zarządzanie limitami karty – zarządzaj wartością dziennych limitów transakcyjnych bezgotówkowych, gotówkowych oraz internetowych.
  • Prezentację historii (wydatków) transakcji kartowych – debetowych oraz kredytowych do 3 miesięcy wstecz.
  • Prezentację autoryzacji kartowych.
  • Graficzną analizę transakcji kartowych (prezentowanie obciążeń na karcie z 3 miesięcy wstecz) w podziale na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • Wyszukiwanie bankomatów wraz z opcją nawigacji.
  • Potwierdzanie zmian m.in. odciskiem palca (jeśli urządzenie spełnia wymagania) oraz domyślnie wzorem lub cyfrowym kodem dostępu.
  • Prezentację stanu dostępnych środków na karcie debetowej lub kredytowej.

Płatność

Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji, a wyłącznie odblokowania ekranu smartfona. Konieczność logowania się do aplikacji zależy od klienta i od wcześniejszych ustawień aplikacji.

  • Odblokuj telefon i/lub zaloguj się do aplikacji
  • Zbliż telefon do terminala
  • Na ekranie telefonu zostanie wyświetlona kwota transakcji
  • Dla kwot powyżej 100 zł wprowadź na terminalu płatniczym kod pin dla karty

Uruchom aplikację!

Jak uruchomić aplikację

  • Aplikację BS Pay należy ściągnąć i zainstalować na telefonie - wymagany telefon z systemem Android 4.4 lub wyższy, lub w przypadku urządzeń Apple wersja systemu iOS 11.0. lub wyższa. W celu wykonywania płatności mobilnych urządzenie musi posiadać technologię NFC.Wprowadź w telefonie kod aktywacyjny wygenerowany na portalu www.kartosfera.pl
  • Menu – Aplikacja mobilna, następnie Aktywuj nowe urządzenie.
  • System wygeneruje unikalny kod który należy wpisać na urządzeniu mobilnym. Następnie pod Menu Akcje zatwierdzamy strzałką nowe urządzenie.
  • Utwórz własny kod dostępu i zaloguj się do aplikacji i następnie:

dla użytkowników płatności Google Pay

  • Wybierz przycisk Dodaj do GPay znajdujący się pod wizerunkiem karty, którą chcesz dodać do płatności mobilnych;
  • Na etapie dodawania karty do płatności mobilnych zaakceptuj Regulamin korzystania z kart Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. w ramach Google Pay jak również zgody formalne i warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay;
  • Następnie pojawi się komunikat „możesz płacić telefonem”, wówczas  należy wcisnąć OK i karta zostaje zarejestrowana w Google Pay;
  • W trakcie dodawania karty do płatności mobilnych aplikacja może poprosić o zmianę ustawień systemu Android dla płatności NFC, w sekcji ustawienia (telefonu) – ustawienia połączeń – połączenia NFC (musi być aktywne) należy wyrazić zgodę na korzystania z Google Pay jako aplikacji domyślnej.

dla użytkowników płatności Apple Pay

  • Wybierz przycisk Dodaj do AppleWallet znajdujący się pod wizerunkiem karty, którą chcesz dodać do płatności mobilnych;
  • Na etapie dodawania karty do płatności mobilnych zaakceptuj Regulaminu korzystania z kart Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. w ramach Apple Pay, jak również zgody formalne i warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Apple Pay;
  • W przypadku posiadania różnych urządzeń Apple należy wybrać urządzenie, które będzie służyło do płatności mobilnych i które należy zweryfikować poprzez wiadomość tekstową lub połączenie telefoniczne z grupą BPS. W przypadku telefonów z systemem IOS nie ma potrzeby uruchamiania protokołu NFC.

Aby bezpiecznie korzystać z aplikacji, należy przestrzegać podstawowych kilku zasad:

  • Zainstalować w smartfonie oprogramowania zabezpieczającego (skanera antywirusowego, zapory sieciowej) oraz dokonywać jego regularnej aktualizacji;
  • Unikać instalowania w smartfonie oprogramowania pochodzącego z nieautoryzowanych źródeł, w tym przekazywanego pocztą elektroniczną lub SMS/MMS. Instalację aplikacji, zwłaszcza z nieznanych źródeł powinna poprzedzać jej weryfikacja przez oprogramowanie antywirusowe;
  • Niestosować łatwych do odgadnięcia numerów PIN np. 0000, 1111 itp. oraz niezapisywanie kodów PIN w sposób jawny. Nie należy przechowywać zapisanych kodów PIN w pamięci telefonu oraz w innych miejscach, w których istnieje ryzyko jego kradzieży, np. w portfelu. W przypadku podejrzenia ujawnienia kodów PIN nieuprawnionym osobom, należy niezwłocznie dokonać ich zmiany, ponieważ potencjalne straty mogą być znacznie wyższe niż wynikające z limitów transakcji zbliżeniowych;
  • Wyłączyć telefonu przed oddaniem do depozytu, szatni, itp;
  • Nieoddawać  telefonu do serwisu z kartą SIM-NFC, SD-NFC, jeżeli limit płatności zbliżeniowych nie został wcześniej zablokowany.

Pytania i odpowiedzi

Aby móc korzystać z aplikacji, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego Android w wersji 4.4+ lub iOS w wersji 10.0+.