Blik
Zainstaluj BSZgierz Mobile, aby móc korzystać z BLIKA!
BLIK w aplikacji BSZgierz Mobile:
Czym jest BLIK
Jest to system płatności mobilnych umożliwiający użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie przelewów i generowanie czeków z cyfrowym kodem.
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSZgierz Mobile zainstalowanej na smatrfonie lub tablecie.
Co daje BLIK
BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie.
Kto może korzystać z BLIK-a
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Zgierzu lub pełnomocnikami do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSZgierz Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play)
- mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
- zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK.
Jak uruchomić BLIK-a
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSZgierz Mobile należy po zalogowaniu się:
- wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
- zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
- zatwierdzić operację kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu w/w czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
Zarządzanie limitami
W aplikacji BSZgierz Mobile w zakładce Więcej -> Limity transakcji -> Klienci mogą dokonać zmiany limitu transakcji.
- płatności gotówkowe – w bankomacie,
- płatności bezgotówkowe – w sklepie,
- płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów.
Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.
W aplikacji BSZgierz Mobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:
- zmienić konto do płatności BLIK,
- dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.
Dokumenty do pobrania
BSZGIERZ Mobile